آموزش پارک دامنه در هاست سی پنل

بعد از مطالعه این آموزش به راحتی و در کمترین زمان ممکن میتوانید دامنه مدنظرتان را در هاست سی پنل پارک کنید، باما همراه باشید.

 

آموزش پارک دامنه در هاست سی پنل

 

۱- ابتدا نیم سرور های هاست خود را برروی دامنه ای که میخواهید پارک کنید، تنظیم نمایید و ۶ الی ۲۴ ساعت صبر کنید تا نیم سرورهای دامنه تغییر کند.

۲- وارد سی پنل شوید و از قسمت “Domains” روی “Aliases” کلیک کنید.

 

 

۳- در بخش “Create a New Alias” کادر “Domain” دامنه مدنظرتان را که میخواهید پارک شود تایپ کرده و روی دکمه (Add Domain) کلیک کنید.

 

 

۴- پیغام سبز رنگی را مشاهده خواهید کرد که نشان دهنده موفق آمیز بودن پارک دامنه است، روی “Go Back” کلیک کنید.

 

 

فرض کنید دامنه اصلی هاست شما bsnet.ir است و دامنه go1go.ir را در هاست سی پنل خود پارک کردید، اگر دامنه go1go.ir را در مرورگر باز کنید محتوای دامنه اصلی به شما نمایش داده خواهد شد.

 

گاهی تمایل دارید دامنه ای که پارک کرده اید محتوایی نمایش ندهد یا هر زمان که فردی آدرس دامنه پارک شده را وارد کرد به سایت مدنظرتان منتقل شود در ادامه باما همراه باشید تا نحوه ریدایرکت کردن دامنه پارک شده به آدرس دلخواهتان را آموزش دهیم.

 

آموزش ریدایرکت دامنه پارک شده در سی پنل به آدرس دلخواه

 

۱- وارد سی پنل شوید و از قسمت “Domains” روی “Aliases” کلیک کنید.

 

 

۲- طبق تصویر زیر از بخش “Remove Aliases” روی “Manage Redirection” کلیک کنید.

 

 

۳- در بخش “Alias Redirection” کادری وجود دارد که میتوانید آدرس دلخواهتان را وارد کنید پس از وارد کردن آدرس دلخواه روی دکمه (Save) کلیک کنید.

 

 

۴- پیغام سبز رنگی را مشاهده خواهید کرد که نشان دهنده موفق آمیز بودن ایجاد ریدایرکت در دامنه پارک شده است، روی “Go Back” کلیک کنید.

 

 

از این پس هرکسی دامنه پارک شده شما را در مرورگر وارد کند به آدرسی که شما تنظیم کردید منتقل می شود.

 

شاد و موفق باشید:)