آموزش ثبت و خرید دامنه بین المللی بدون نگرانی از تحریم

با مطالعه این آموزش میتونید به راحتی یک دامنه بین المللی ثبت و خریداری کنید باما همراه باشید.

 

همونطور که درجریان هستید بعضی از دامنه ها تحریم هستن برای افراد ایرانی، شما به عنوان یک ایرانی مراجعه میکنید به یک سایتی و چشم بسته یک دامنه بین المللی خریداری میکنید، چند وقت بعد دامنه شما توسط رجیسترار مسدود میشه کلی زمان میگذارید که ببینید دلیل مسدود شدن دامنه تون چیه و متوجه میشید به دلیل ایرانی بودنتون تحت تحریم هستید و هم دامنه تون، هم هزینه ای که کردید از بین میره اما در سایت بستلا از این خبرا نیست! شما میتونید در عرض چند دقیقه دامنه بین المللی مدنظرتون رو خریداری کنید و نگران مسدود شدن دامنه تون نباشید مالک صد در صدی دامنه هم خودتون باشید بستلا با شرکت هایی همکاری میکنه که با ایرانی ها مشکلی ندارن 🙂

 

نحوه ثبت و خرید دامنه بین المللی

 

۱- ابتدا وارد صفحه اصلی سایت بستلا شده و از منوی سایت روی (ثبت دامنه) کلیک کنید.

 

 

۲- در کادر مشخص شده در تصویر زیر نام دامنه دلخواهتون رو به همراه پسوند موردنظر تایپ کنید و روی دکمه (جستجو) کلیک کنید. (در این صفحه پسوندهای قابل ارائه رو میتونید مشاهده کنید)

 

 

۳- بعد از کلیک بر روی دکمه جستجو اگر دامنه مدنظر شما رو فرد دیگری ثبت نکرده باشه تصویر زیر رو مشاهده خواهید کرد روی دکمه (افزودن به کارت) کلیک کنید.

 

 

۴- طبق تصویر زیر روی دکمه (تکمیل سفارش) کلیک کنید.

 

 

۵- تیک گزینه (مدیریت DNS) رو بزنید و در انتهای صفحه روی دکمه (ادامه) کلیک کنید. (با سیستم مدیریت DNS میتونید نیم سرورهای دامنه رو تغییر بدید)

 

 

۶- در این مرحله میتونید دوره اعتبار دامنه رو تعیین کنید، بعد از مشخص کردن دوره اعتبار دامنه روی دکمه (پرداخت نهایی) کلیک کنید.

 

 

۷- اگر قبل از طی کردن فرایند خرید دامنه وارد حساب کاربری تون در سایت بستلا شده باشید صفحه ای مثل تصویر زیر مشاهده خواهید کرد در این صفحه اگر کد تخفیف داشته باشید میتونید کد تخفیف رو در کادر اول وارد کنید.

 

 

روش پرداخت رو انتخاب کنید، قوانین و شرایط خرید رو مطالعه کرده و تیک گزینه (شرایط سرویس را خواندم و موافقم) رو بزنید و در آخر روی دکمه (تکمیل سفارش) کلیک کنید.

 

 

۸- بعد از کلیک کردن روی دکمه تکمیل سفارش به صفحه پرداخت منتقل خواهید شد، بعد از پرداخت هم به صفحه ورود به حساب کاربری منتقل می شوید که باید با اطلاعات ورود وارد حساب کاربری بشید تا فرایند خرید دامنه کامل بشه.

 

 

۹- بعد از خرید دامنه اگر برای اولین بار هست که از سایت بستلا دامنه بین المللی تهیه میکنید باید فرایند احراز هویت رو هم طی کنید برای طی کردن این فرایند روی متن داخل پرانتز کلیک کنید (آموزش احراز هویت در سایت بستلا) فرایند احراز هویت رو فقط برای یکبار انجام میدید و از این به بعد برای ثبت دامنه نیاز نیست فرایند احراز هویت رو طی کنید، دقت داشته باشید شماره سیمکارتی که با اون در بستلا عضو شدید روشن و دردسترس باشه.

 

شاد و موفق باشید 🙂