آموزش انتقال دامنه بین المللی به هاستینگ بستلا

برای انتقال دامنه بین المللی به هاستینگ بستلا ابتدا باید از پشتیبانان سایتی که دامنه را در آن مدیریت میکنید کد انتقال دامنه تان را بگیرید و قفل انتقال دامنه را نیز غیر فعال کنید، دامنه های بین المللی یک قفل دارند که اگر فعال باشد دامنه قابل انتقال نیست حتی اگر کد انتقال دامنه را داشته باشید.

 

آموزش انتقال دامنه بین المللی به هاستینگ بستلا

 

۱- بعد از دریافت کد انتقال و غیرفعال کردن قفل دامنه وارد حساب کاربری خود در سایت بستلا شوید.

۲- سپس از منوی سمت راست از قسمت (دامنه ها) روی (Transfer in a Domain) کلیک کنید.

 

 

۳- در کادر اول آدرس کامل دامنه به همراه پسوندش و در کادر دوم کد انتقال دامنه را وارد کرده و روی دکمه (افزودن به کارت خرید) کلیک کنید.

 

 

۴- تیک (مدیریت DNS) را بزنید و در انتهای صفحه روی دکمه (ادامه) کلیک کنید. (با سیستم مدیریت DNS میتوانید نیم سرورهای دامنه تان را تغییر دهید و دامنه را در سایت بستلا مدیریت کنید)

 

 

۵- در این قسمت کارت خرید خود را بررسی کرده و در صورتی که مورد تایید شما هست روی دکمه (پرداخت نهایی) کلیک کنید.

 

 

۶- روش پرداخت را انتخاب کنید، قوانین سایت را مطالعه کرده و تیک (شرایط سرویس را خواندم و موافقم) را بزنید سپس روی دکمه (تکمیل سفارش) کلیک کنید.

 

 

۷- بعد از کلیک روی دکمه تکمیل سفارش به درگاه بانکی منتقل می شوید و بعد از پرداخت به صفحه ورود به حساب کاربری تان در سایت بستلا منتقل خواهید شد که برای تکمیل عملیات بایستی وارد حساب کاربری خود در سایت بستلا شوید.

 

 

به نکات زیر توجه کنید!

 

۱- دامنه ای قابل انتقال است که از خرید یا انتقال آن ۶۰ روز گذشته باشد.

۲- فرایند انتقال دامنه بین المللی ۱ الی ۱۰ روز زمانبر خواهد بود، در این بازه زمانی دامنه در سترس است و از دسترس خارج نمی شود.

۳- بعد از انتقال دامنه به هاستینگ بستلا به اعتبار دامنه شما ۱ سال افزوده می شود.

 

شاد و موفق باشید 🙂