آموزش بازیابی رمز ورود به سی پنل

بعد از مطالعه این آموزش میتوانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن رمز ورود به هاست سی پنل تان را بازیابی کنید باما همراه باشید.

 

آموزش بازیابی رمز ورود به سی پنل

 

۱- ابتدا لینک ورود به هاست سی پنل تان را در مرورگر باز کنید. (به عنوان مثال آدرس سایت شما bsnet.ir است آدرس ورود به هاست سی پنل شما می شود bsnet.ir:2083 اگر متوجه نشدید (اینجا را کلیک کنید)

 

۲- طبق تصویر زیر روی “Reset Password” کلیک کنید.

 

 

۳- نام کاربری هاست تان را در کادر “Username” تایپ کرده و روی دکمه (Reset Password) کلیک کنید. (نام کاربری بعد از خرید هاست برای شما ایمیل شده است)

 

 

۴- در کادر “Contact Email Address” آدرس ایمیلی که با آن در سایت بستلا عضو شدید را وارد کرده و روی دکمه (Send Security Code) کلیک کنید.

 

 

۵- یک کد برایتان ایمیل می شود که آن را باید در کادر “Security Code” وارد کرده و روی دکمه (Submit) کلیک کنید.

 

 

۶- در کادر “New Password” رمز ورود جدیدتان را وارد کنید و در کادر “Confirm Password” مجددا رمز جدیدتان را وارد نمایید و روی دکمه (Set Password) کلیک کنید.

 

 

رمز ورود به هاست سی پنل شما تغییر کرد و حالا میتوانید با کلیک روی دکمه (Log in to cPanel) و تایپ نام کاربری و رمز ورودتان وارد سی پنل شوید.

 

 

اگر انجام فرایند بالا برایتان دشوار است میتوانید در بخش فنی تیکت باز کنید تا رمز ورود به سی پنل تان بازیابی و برایتان ارسال شود.

 

شاد و موفق باشید 🙂