آموزش ورود به سی پنل

برای ورود به سی پنل هاست خود میتوانید از سه روش استفاده کنید باما همراه باشید تا نحوه ورود به سی پنل را به شما آموزش دهیم.

 

آموزش ورود به سی پنل (روش اول: ورود از طریق حساب کاربری)

 

۱- ابتدا وارد حساب کاربری تان در سایت بستلا شوید.

۲- وارد قسمت سرویس ها شوید.

 

 

۳- روی سرویس مدنظر کلیک کنید.

 

 

۴- روی سه نقطه بالا سمت چپ کلیک کرده و (ورود به cPanel) را انتخاب کنید.

 

 

شما وارد سی پنل شدید 🙂

 

 

آموزش ورود به سی پنل (روش دوم: ورود از طریق دامنه)

 

دقت داشته باشید در این روش دامنه باید به هاست شما متصل شده باشد.

 

۱- به آخر دامنه (دو نقطه روی هم و عدد ۲۰۸۳) را اضافه میکنیم به عنوان مثال آدرس دامنه شما bsnet.ir هست آدرس ورود شما می شود bsnet.ir:2083

۲- پس از وارد کردن آدرس ورود به سی پنل در مرورگر صفحه ای مانند تصویر زیر مشاهده خواهید کرد که باید در کادر “Username” نام کاربری و در کادر “Password” رمز عبور سی پنل تان را وارد کرده و روی دکمه (Log in) کلیک کنید.

 

 

شما وارد سی پنل شدید 🙂

 

سی پنل

 

آموزش ورود به سی پنل (روش سوم: ورود از طریق آی پی سرور)

 

۱- زمانی که هاست را خریداری کرده و نیم سرورهای هاست را روی دامنه تنظیم میکنید کمی زمان میبرد تا دامنه به هاست متصل شود در این مدت زمان میتوانید از آی پی هاست جهت ورود به سی پنل استفاده نمایید، این آی پی بعد از خرید هاست برایتان ایمیل می شود به عنوان مثال آی پی هاست شما ۱۹۲٫۱۶۸٫۱٫۱ است، به آخر آی پی (دو نقطه روی هم و عدد ۲۰۸۳) را اضافه کنید. آدرس ورود به هاست شما می شود ۱۹۲٫۱۶۸٫۱٫۱:۲۰۸۳

۲- پس از وارد کردن آی پی ورود به سی پنل در مرورگر صفحه ای مانند تصویر زیر مشاهده خواهید کرد که باید در کادر “Username” نام کاربری و در کادر “Password” رمز عبور سی پنل تان را وارد کرده و روی دکمه (Log in) کلیک کنید.

 

 

شما وارد سی پنل شدید 🙂

 

سی پنل

 

شاد و موفق باشید 🙂