آموزش تهیه افزودنی برای محصولات

با مطالعه این آموزش به راحتی میتونید برای سرویس هاتون در سایت بستلا افزودنی هایی مثل: رم پردازشی، فضای ذخیره سازی، پردازنده و… اضافه تهیه کنید باما همراه باشید.

 

گاهی پیش میاد سرویسی رو تهیه میکنید که پردازنده و رم مناسبی داره اما فضای ذخیره سازیش کمتر از چیزی هست که مدنظر شماست و بصرفه نیست که پلن سرویس رو ارتقا بدید چون با ارتقای پلن سرویس تمام منابع مثل رم، پردازنده، فضای ذخیره سازی و… افزایش پیدا میکنه، شما فقط میخواید بصورت انفرادی فضای ذخیره سازی سرویس تون رو افزایش بدید در این موقعیت میتونید افزونه حافظه ذخیره سازی رو تهیه کرده و به سرویس خودتون اضافه کنید.

 

آموزش تهیه افزودنی برای محصولات در سایت بستلا

 

۱- برای تهیه افزودنی ابتدا وارد حساب کاربری خود در سایت بستلا شده و از منوی کشویی سمت راست روی (Store) کلیک کنید و (افزونه های محصولات) رو انتخاب کنید.

 

 

۲- در این صفحه افزونه مدنظرتون رو انتخاب کنید، در این بخش اگر چند سرویس داشته باشید میتونید سرویسی رو که قصد دارید براش افزونه تهیه کنید رو انتخاب کنید، با کلیک روی علامت (i) توضیحاتی در مورد افزونه براتون به نمایش درمیاد. بعد ازانتخاب افزونه و سرویس روی دکمه (سفارش دهید) کلیک کنید.

 

 

۳- در این مرحله چیزی که میخواید خریداری کنید رو مشاهده میکنید اگر صحیح بود روی دکمه (پرداخت نهایی) کلیک کنید.

 

 

۴- در این مرحله روش پرداخت رو انتخاب کنید، قوانین سایت رو مطالعه کنید و تیکش رو بزنید در آخر روی دکمه (تکمیل سفارش) کلیک کنید.

 

 

۵- بعد از کلیک روی دکمه تکمیل سفارش به صفحه پرداخت منتقل خواهید شد و بعد از پرداخت به صفحه ورود به ناحیه کاربری منتقل می شوید برای تکمیل فرایند خرید افزونه می بایست وارد حساب کاربری بشید.

 

 

بعضی از افزودنی ها بعد از خرید بصورت خودکار به سرویس تون اضافه نمیشن و باید بعد از خرید افزونه در بخش پشتیبانی تیکت باز کنید.

 

شاد و موفق باشید 🙂